google

Google

Saturday, January 17, 2009

KUALA TERENGGANU.......PRU

ASSALAMUALAIKUM....


Jumaat--- Aku pun meluangkan masa pergi Kuala Terengganu

Sambil bawa anak-anak ronda-ronda....
Meriah betul suasana nak pilihanraya ni....
Kebetulan banyak ceramah dijalankan kt port masing-masing...


Tapi tak lah jem teruk sangat....
Pastu teringin lak nak solat Jumaat kat Rusila....

Apa lagi terus le aku drive ke Rusila....


Ramai manusia solat Jumaat kat sini...Gambo-gambo ni aku snap kat area masjid ni.....
Khatib Jumaat ialah Dr Mahfuz (pesuruhjaya PAS Johor)....
Tak nampak lak muka dia....
Semangat beb khutbah dia....
Lepas solat Jumaat terus solat Hajat utk Palestine....
Lebih kurang jam 3 aku pun gerak ker area Losong...

Ronda-ronda "pos panas"...
x sempat snap gambo....
polis merata-rata...
Terus aku ke Masjid Kristal....

Ada ler interview beberapa pelawat yg berada di Masjid Kristal..
Ramai bertanggapan susah untuk BN menang semula kawasan Parlimen ni...
Dengan calon itu amat sukar BN mengatasi PAS...
Rata-rata beranggapan PAS akan menang dengan selesa....
Di pusat BN pun tidak ramai yang bertugas....
ada satu rumah utk UMNO Sarawak kot...
perghhh jauh dari orang...
dekat dgn Kelab Golf Kuala Ibai...
dah la rumah seketul je kat situ....
apa yg petugas kat situ buat x pasti lak...

Apa pun para penyokong PR ...
berharap agar PAS menang di Kuala Terengganu....
Bagaimana dengan anda semua?


Lepas Asar baru balik ke Tanah Merah....

No comments:

Free Forex TV and Forex Signals